szeretetvarázs akció 2010 nyara

Kedves Szeretvarázsosok!

Szeretettel kérünk mindenkit, aki teheti csatlakozzon hozzánk, és segítsen a 2010 nyarán árvízkárokat szenvedett családok gyermekeinek boldog perceket szerezni saját kezével készült ajándékokkal!
Az ajándékok gyűjtésében, valamint a rászorulókhoz történő eljuttatásban a Máltai Szeretetszolgálat a partnerünk. Bővebb információkért írj e-mailt!
Köszönjük!

Kató

2008. július 30., szerda

Újabb párnák

Sziasztok kedves csupaszív lányok, asszonyok!

Én is megjöttem és nagyon szépen köszönöm, hogy részt vehetek ebben a nemes feladatban.
Zsuzsától megkaptam ma a gyerekmintás anyagokat, amiket itt is nagyon szépen köszönök!

Nagyon szép és szuper minőségű textileket hozott a postás. Öröm lesz velük dolgozni.
Egyelőre még beavatásra várnak, de azután beléjük vágok. :o)
Addig is megmutatom azt a két párnát, amit eddig készítettem. A blokkjaim készen vannak már 1 éve, arra vártak, hogy összeálljanak. Most jött el az idejük és kispárnák lesznek/lettek belőlük. Kereteztem és hátlapoztam őket. Ha lesz folytatás hozom és mutatom. :o)

Nincsenek megjegyzések: