szeretetvarázs akció 2010 nyara

Kedves Szeretvarázsosok!

Szeretettel kérünk mindenkit, aki teheti csatlakozzon hozzánk, és segítsen a 2010 nyarán árvízkárokat szenvedett családok gyermekeinek boldog perceket szerezni saját kezével készült ajándékokkal!
Az ajándékok gyűjtésében, valamint a rászorulókhoz történő eljuttatásban a Máltai Szeretetszolgálat a partnerünk. Bővebb információkért írj e-mailt!
Köszönjük!

Kató

2008. július 22., kedd

bejelentkezés

Na, én is itt vagyok. Vállalom patchworkos ajándékok készítését, meg keresek én is dagadt macskás szabásmintát, megvan belőle a tyúk és azt hiszem a tehén is. Gyerekmintás anyagokat kértem, mert ilyesmim nincs jelenleg.

2 megjegyzés:

nana56 írta...

Ja, és a blogomban közzétettem a felhívást is, hátha valaki ott találkozik vele.

nana56 írta...

Hurrá! Megkaptam az anyagokat, mostmár indulhat a tervezgetés, sok ötletet kaptam a többiek bejegyzéseiből is, köszönöm.