szeretetvarázs akció 2010 nyara

Kedves Szeretvarázsosok!

Szeretettel kérünk mindenkit, aki teheti csatlakozzon hozzánk, és segítsen a 2010 nyarán árvízkárokat szenvedett családok gyermekeinek boldog perceket szerezni saját kezével készült ajándékokkal!
Az ajándékok gyűjtésében, valamint a rászorulókhoz történő eljuttatásban a Máltai Szeretetszolgálat a partnerünk. Bővebb információkért írj e-mailt!
Köszönjük!

Kató

2008. július 14., hétfő

Az én jótékony terveim

Köszönöm szépen a meghívást, boldogan segítek én is!

Én a következő duci - sorozat tagjaiból néhányat gondoltam meghímezni és párnának megvarratni - ehhez persze kell majd varrónői segítség, de megoldom. Úgy gondolom, hogy ezek nem akkora minták, amiket felelőtlenség lenne bevállalni. Mindig is tetszett ez a sorozat, de az én tinim már kinőtt abból a korból, hogy megajándékozhatnám vele, így ez egy jó alkalom lenne. Nekem 4-5 van meg ebből a sorozatból, majd ahányat sikerül elkészítenem - remélem minél többet - annyi párna lesz.



2 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Köszönöm hogy itt vagy!

Fauna írta...

Nagyon édes! :)