szeretetvarázs akció 2010 nyara

Kedves Szeretvarázsosok!

Szeretettel kérünk mindenkit, aki teheti csatlakozzon hozzánk, és segítsen a 2010 nyarán árvízkárokat szenvedett családok gyermekeinek boldog perceket szerezni saját kezével készült ajándékokkal!
Az ajándékok gyűjtésében, valamint a rászorulókhoz történő eljuttatásban a Máltai Szeretetszolgálat a partnerünk. Bővebb információkért írj e-mailt!
Köszönjük!

Kató

2008. július 15., kedd

fonalak...fonalak...

Kedves Zsuzsa!
Ezúton köszönöm szépen a "szponzori csomagodat", ami ma délután szerencsésen megérkezett!
Mikor a postástól átvettem a csomagot, azonnal kibontottam, és szegény kicsi malacka, amin éppen dolgoztam, egyből kegyvesztett lett.
A fonalak egyszerűen gyönyörűek! Bár a Merino Kid fonalból még nem tudom, mit csinálok, de biztos kitalálok valamit! :-)))
Az effektfonal tök jó - bár kötve jön ki igazán a "szőrössége", így ezt nem horgolással, hanem kötéssel fogom készíteni.
A két nagy gombolyag multicolor egyszerűen olyan gyönyörű, hogy sajnáltam buta kis állatokra elpazarolni - ezek a luxus-fonalak valami "komolyabb" mintáért kiáltanak. A lilásból már el is kezdtem egy macskát, remélem, nemsokára fotó is készülhet róla...
Egyszer, ha lesz lelkierőm egy nagyobb kötnivalóhoz, akkor ebből a fonalból szeretnék majd egy kardigánt...

1 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Jó munkát, jó alkotást, neked!