szeretetvarázs akció 2010 nyara

Kedves Szeretvarázsosok!

Szeretettel kérünk mindenkit, aki teheti csatlakozzon hozzánk, és segítsen a 2010 nyarán árvízkárokat szenvedett családok gyermekeinek boldog perceket szerezni saját kezével készült ajándékokkal!
Az ajándékok gyűjtésében, valamint a rászorulókhoz történő eljuttatásban a Máltai Szeretetszolgálat a partnerünk. Bővebb információkért írj e-mailt!
Köszönjük!

Kató

2008. július 25., péntek

Falvédőhöz várunk hímzéseket

Sziasztok!
Én is megkaptam a csomagot, köszönöm szépen :-)

A holdas párnából párna lesz, kaptam hozzá hátlapnak valót is.
Az Aidákból hímzett zsepitartók fognak készülni, lányosak és fiúsak is, elvégre a fiatalemberek is tarthatják a zsepijüket kultúrált módon :-)

A süniből pedig Sofie-val közösen falvédőt tervezünk. Az övé is pont ugyanilyen, ezért az enyémet tükrözve varrom ki, és keresünk további hímzéseket egy szép, közös falvédőhöz :-)

8 megjegyzés:

Kriszti írta...

Már én is jeleztem Zsuzsának, hogy pár kisebb hímzést szívesen vállalok, de a készre varrásban nem vagyok túl profi. Milyen mintákra gondoltatok? Lehet csatlakoznék a falvédős ötletetekhez...

Tündérke írta...

Szia Kriszti!
A két süni mellé már érkezett egy macska is, mindhárom Margaret Sherry-féle tervezés, de szerintem nyugodtan jöhet másfajta állat is. Az állatokat minden gyerek szereti :-)

Kriszti írta...

Kerestem a neten olvasható MS mintát, de nem igazán találtam. Viszont egy aranyos kutyusra ráakadtam. Feltettem a blogomba a képét. Szerintetek is jó lesz? 14-es aidám és hubert vásznam van itthon. Melyik lenne a jobb? Vagy mindegy, igy sem lesz egységes a falvédő?

Tündérke írta...

Jó lesz a kutyus, nagyon aranyos :-)
Mindegy, amelyiket jobban szereted.
A MS állatok specális Heritage öltéseket is tartalmaznak, ezért azokhoz hímzővásznat mellékeltek.

Rita írta...

Sziasztok!

Nekem is megvan a Potpourri készletben (az macsekos MS), azzal szívesen beszállok hozzátok!

Tündérke írta...

Szuper, örülünk, hogy csatlakozol hozzánk :-)

Anikó írta...

Sziasztok!

Nekem is van jópár kis hímzésem, ami felhasználásra várt eddig. Pár TT maci, két MS macska, egy egér. Hová küldjem? Legfeljebb több falvédőt varrtok. :)

Tündérke írta...

Szia Anikó!
A hímzések számától függően a két falvédő már nekünk is eszünkbe jutott, úgyhogy várjuk szeretettel a felajánlott hímzéseket :-)
Írj egy emilt a d.tunderke kezdetű gmail-es címemre, és megírom a postacímemet.