szeretetvarázs akció 2010 nyara

Kedves Szeretvarázsosok!

Szeretettel kérünk mindenkit, aki teheti csatlakozzon hozzánk, és segítsen a 2010 nyarán árvízkárokat szenvedett családok gyermekeinek boldog perceket szerezni saját kezével készült ajándékokkal!
Az ajándékok gyűjtésében, valamint a rászorulókhoz történő eljuttatásban a Máltai Szeretetszolgálat a partnerünk. Bővebb információkért írj e-mailt!
Köszönjük!

Kató

2008. július 21., hétfő

Almafavirág tündér és egy La-Da-Da




Sziasztok, én is megérkeztem, valamint az általam adományozni kívánt képek is.


Nem bírtam ellenállni Zsuzsa felhívásának és nem is akartam...


Mivel mostanság álltam újra munkába, kevesebb az időm a hímzésre. Ezért ajánlottam fel egy még januárban elkészült munkát, a tündérest...Ralinának hála, nagyon megkedveltem őket.


A másik kép egy egyenetlen szövésű és szálú vászonra - jelenleg is - készül, egy szálra egy szállal. A vásznat magam festettem és a négy eredetileg hozzáírt DMC fonalból is hármat lecseréltem TGA-ra.


Nagyon szeretem mindkét képet, sohasem gondoltam egy percre sem, hogy valaha is megválok tőlük, de amikor olvastam a felhívást,nagyon sok érzés futott át rajtam, amit nem szeretnék szépségkirálynők ajkán átfutó"világbéke" szintjére lehúzni.


Egyszerűen: adni jó!

3 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Nagyon köszönjük neked! Egyszerűen adjuk, mert szeretnénk adni, mert jó adni!

Fauna írta...

Csodaszépek, nekem különösen a tündérkés tetszik, annyira édes!

Anuket írta...

Köszönöm Nektek és örülök, hogy tetszik::)