szeretetvarázs akció 2010 nyara

Kedves Szeretvarázsosok!

Szeretettel kérünk mindenkit, aki teheti csatlakozzon hozzánk, és segítsen a 2010 nyarán árvízkárokat szenvedett családok gyermekeinek boldog perceket szerezni saját kezével készült ajándékokkal!
Az ajándékok gyűjtésében, valamint a rászorulókhoz történő eljuttatásban a Máltai Szeretetszolgálat a partnerünk. Bővebb információkért írj e-mailt!
Köszönjük!

Kató

2008. július 23., szerda

Én is itt vagyok!!

Sziasztok!
Én is megkaptam a meghívót, és az anyagokat is! Köszönöm! Örülök, hogy ennek a lelkes , szeretetre méltó és adó csapatnak a tagja lehetek. Párnákat, tornazsákokat, tiszt.csomagokat , könyvjelzőket, és ha ideér a terítő Zsuzsától, akkor azt is szeretnék készíteni. Remélem a lányaim is segítenek, mert annyi mindent szeretnénk adni, hogy örömet szerezhessünk, és egyedül, nem biztos, hogy sikerülne elkészülnöm! Próbálok majd képet is feltenni, csak még nem jöttem rá, hogyan is kell!
Jó egészséget, szorgos kezeket!
Üdv:Erzsike

2 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Szia Elment ma a terítő, meg egy kis mintafüzetke is!

Rzsóka írta...

OK! Köszönöm! Már a törölközőkkel ma végzek, aztán keresek mintákat az ajándékokhoz!