szeretetvarázs akció 2010 nyara

Kedves Szeretvarázsosok!

Szeretettel kérünk mindenkit, aki teheti csatlakozzon hozzánk, és segítsen a 2010 nyarán árvízkárokat szenvedett családok gyermekeinek boldog perceket szerezni saját kezével készült ajándékokkal!
Az ajándékok gyűjtésében, valamint a rászorulókhoz történő eljuttatásban a Máltai Szeretetszolgálat a partnerünk. Bővebb információkért írj e-mailt!
Köszönjük!

Kató

2008. augusztus 10., vasárnap

Elkészültem

Sziasztok!

Én is elkészültem egy képpel. Zsuzsától kaptam a készletet hozzá.
Amúgy meg csak ámulok bámulok, hogy milyen csodákat alkottok! Ilyenkor szomorkodok, hogy én csak hímezni tudok. Szerintem nagyon boldogok lesznek ezek a gyerekek!

Én még el fogom ezt vinni keretezőhöz, és utána juttatom el a célba.


Illetve ezeket a kis hímzéseimet találtam még meg. Még a nagyobbik fiamnak készítettem, mikor terhes voltam vele. Anyukámat kértem meg, hogy varrjon belőle fejvédőt, de nem csinálta meg, azóta is itt vannak. De nekem is van már varrógépem, úgyhogy én is összedobok belőle majd valamit. Még nem tudom mi lesz, de valami lesz belőlük. Ha valakinek van valami jó ötlete, nyugodtan dobjon meg vele ;)

6 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Nagyon szépek!

Lilang írta...

Szia!
Szerintem lehetne belőle kicsi párnákat készíteni.
Vagy fejvédőt ahogy először is tervezve volt.

Dora írta...

Köszönöm szépen!

Lilang, lehet, hogy tényleg fejvédő lesz akkor belőle :-D Nem rossz ötlet ;)

SzilvaDekor írta...

húúúúúúúúúúú,de jók azok a képek, amit a fejvédőhöz csináltál...nagyon jópofák, ügyes vagy!

Orsi írta...

Nagyon szép mindegyik:))

Dora írta...

Gyorkesz, Orsi köszönöm szépen nektek is a dicséretet!