szeretetvarázs akció 2010 nyara

Kedves Szeretvarázsosok!

Szeretettel kérünk mindenkit, aki teheti csatlakozzon hozzánk, és segítsen a 2010 nyarán árvízkárokat szenvedett családok gyermekeinek boldog perceket szerezni saját kezével készült ajándékokkal!
Az ajándékok gyűjtésében, valamint a rászorulókhoz történő eljuttatásban a Máltai Szeretetszolgálat a partnerünk. Bővebb információkért írj e-mailt!
Köszönjük!

Kató

2008. augusztus 31., vasárnap

Vasalás után csomagolhatók







Remélem örömöt szerzek velük. A képek minőségéért bocsi, de lemerülőben van a gép és én már nagyon akartam mutatni, hogy én sem csak ígértem, hanem el is készültem.


















3 megjegyzés:

bruercsi írta...

Nagyon tetszenek, amiket készítették!
Hogy csináltad, hogy nem húzta össze a színes gurtni az anyagot, amire felvarrtad? Nekem még nem sikerült, ezért nem merek ilyeneket használni pedig nagyon tetszenek!

Zsuzsa írta...

Gyönyörűségesek!

jutka írta...

Köszi a dícséreteket. Varrásról ne kérdezzetek, én csak szabok és fércelek, férjem anyukája pedig géppel összevarrja. Ez a színes gurtni nekem kínaiul hangzik sajnos.Fogalmam sincs, hol használtak ehhez színes gurtnit :(