szeretetvarázs akció 2010 nyara

Kedves Szeretvarázsosok!

Szeretettel kérünk mindenkit, aki teheti csatlakozzon hozzánk, és segítsen a 2010 nyarán árvízkárokat szenvedett családok gyermekeinek boldog perceket szerezni saját kezével készült ajándékokkal!
Az ajándékok gyűjtésében, valamint a rászorulókhoz történő eljuttatásban a Máltai Szeretetszolgálat a partnerünk. Bővebb információkért írj e-mailt!
Köszönjük!

Kató

2008. augusztus 15., péntek

Én is csatlakozom

Sziasztok!

Titti vagyok, Jolimama unokája.
Köszönöm a meghívót. Most jelentkeztem be.
Üdvözlök mindenkit! Nemsokára én is fölteszem az ajándékokat!
Jó éjszakát! :3

2 megjegyzés:

mmama írta...

Szia TITI ! én hallomásból ismerlek.
Tiéd az egyik Szupernagyi a sok
közül, biztos szépeket fogsz csinálni
és jó segitséged is lesz.
Kiváncsian várom a műveidet.

félroki írta...

Köszönöm Mmama! Az már biztos, hogy az én nagymamám az egyik legjobb a világon. Nagyon sokat segített.
Elkészültek a művek :) már csak le kell szednem a fényképeket a gépről, és akkor fel is rakom.