szeretetvarázs akció 2010 nyara

Kedves Szeretvarázsosok!

Szeretettel kérünk mindenkit, aki teheti csatlakozzon hozzánk, és segítsen a 2010 nyarán árvízkárokat szenvedett családok gyermekeinek boldog perceket szerezni saját kezével készült ajándékokkal!
Az ajándékok gyűjtésében, valamint a rászorulókhoz történő eljuttatásban a Máltai Szeretetszolgálat a partnerünk. Bővebb információkért írj e-mailt!
Köszönjük!

Kató

2008. augusztus 12., kedd

Csendéletek

Hosszú filózgatás után faliképeket csináltam ezekből a kellemes színvilágú, nyugalmat árasztó képekből. Ugyan voltak ötletek szatyorra is, de nem volt szívem az anyagot keresztbe-kasul letűzni, inkább választottam ezt az öszvér megoldást, mert kérem, van itt minden!

Tűztem géppel, kézzel, díszítettem gyönggyel, gombbal.


Nem ezek a fényképek a legjobbak, de ezek mutatják leginkább a plasztikusságát és a gyöngyöket. (több kép itt)
Nagy szeretettel csináltam és remélem új gazdái is örömüket lelik benne majd...



6 megjegyzés:

Judilla írta...

Nagyon jó lett!! Klasszul megoldottad, gratulálok!:))

helen írta...

Aztapaszta! Ez nagyon jó lett! Nagyon ötletes és jópofa!

bruercsi írta...

Köszönöm :)

Ametiszt írta...

Nagyon tetszik, nagyon kreatív vagy !!!
A gyerekeknek biztosan sok örömük lesz benne és meglódítja a fantáziájukat, hogy mi-mindent lehet csinálni.

ercsu27 írta...

Nagyon szépek lettek, én is csak gratulálni tudok!

Zsuzsa írta...

szépség!
Szerintem a közös ebédlő dísze lehetne ez is valamelyik otthonban!