szeretetvarázs akció 2010 nyara

Kedves Szeretvarázsosok!

Szeretettel kérünk mindenkit, aki teheti csatlakozzon hozzánk, és segítsen a 2010 nyarán árvízkárokat szenvedett családok gyermekeinek boldog perceket szerezni saját kezével készült ajándékokkal!
Az ajándékok gyűjtésében, valamint a rászorulókhoz történő eljuttatásban a Máltai Szeretetszolgálat a partnerünk. Bővebb információkért írj e-mailt!
Köszönjük!

Kató

2008. augusztus 4., hétfő

Sziasztok!
Én is csatlakoznék hozzátok! Arra gondoltam, hogy kihímeznék néhányat a Keresztszemes Magazin Bertalan cicás mintái közül és ezekből készülne fali-, vagy szekrénybe akasztható zsebes tartó, darabonként 3 zsebbel. Errre vonatkozólag szívesen fogadnék instrukciókat olyanoktól, akik már varrtak ilyesmit, vagy legalábbis van róla fogalmuk, hogy hogyan kell egy ilyet megvarrni, ehhez ugyanis én tök süket vagyok.
Van még egy képecském, amit szeretnék felajánlani, csak most nincs róla fényképem.
Továbbá belehabarodtam a kötött játékokba, amiket itt láttam, így ha lesz idő lehet, hogy még valami ilyesmivel is megpróbálkozok.


2 megjegyzés:

SzilvaDekor írta...

üdv köztünk! Ez a cica nagyon édes, jó választás,biztos megdobogtatja majd a gyerekszíveket:)

helen írta...

Nagyon aranyos ez a cica, én is nagyon szeretem :)