szeretetvarázs akció 2010 nyara

Kedves Szeretvarázsosok!

Szeretettel kérünk mindenkit, aki teheti csatlakozzon hozzánk, és segítsen a 2010 nyarán árvízkárokat szenvedett családok gyermekeinek boldog perceket szerezni saját kezével készült ajándékokkal!
Az ajándékok gyűjtésében, valamint a rászorulókhoz történő eljuttatásban a Máltai Szeretetszolgálat a partnerünk. Bővebb információkért írj e-mailt!
Köszönjük!

Kató

2008. augusztus 11., hétfő

Végre idetaláltam ...

Szervusztok Lányok!
Nagyon szeretnék bekapcsolódni a jótékonysági projektbe, de segítségre, illetve tanácsra lenne szükségem.
Én gobelint varrok, illetve varrtam és még csak most kezdek szerelembe esni az X-el.
Van néhány elkészült és folyamatban lévő gobelin munkám, amit szeretettel felajánlanék, lehetne belőle kispárna, zsebes fali tároló, kis szütyő, vagy bármi, de sajnos nem tudom megvalósítani, mert nem tudok varrni (nincs varrógépem sem).
Ebben kérném a segítségeteket, hogy össze tudnék e fogni valakivel, én elküldeném neki a kézimunkát, ő pedig varrna belőle valamit. Ha valaki szeretne és tudna így kalákában "dolgozni" , örömmel csatlakoznék. Köszönöm.

2 megjegyzés:

nana56 írta...

Ha továbbolvasol, a lányok gyűjtenek képeket egy falvédőhöz, ha van olyanod, ami ahhoz alkalmas betársulhatsz. Ami oda nem felel meg, annak a megvarrásában szívesen segítek. A gyarmatiannikukacgmailpntcom e-mailen tudunk egyeztetni.

Ametiszt írta...

Szia nana !
Köszönöm, hogy reagáltál és felajánlottad a segítségedet. Nem szerettem volna kimaradni a gyerekek megajándékozásából. Olvastam, hogy a lányok falvédőt csinálnak, de a gobi vastagabb, mint az x-szem és nagyon "kilógna" a sorból. Megkereslek e-mailben, hogy hogyan tovább.