szeretetvarázs akció 2010 nyara

Kedves Szeretvarázsosok!

Szeretettel kérünk mindenkit, aki teheti csatlakozzon hozzánk, és segítsen a 2010 nyarán árvízkárokat szenvedett családok gyermekeinek boldog perceket szerezni saját kezével készült ajándékokkal!
Az ajándékok gyűjtésében, valamint a rászorulókhoz történő eljuttatásban a Máltai Szeretetszolgálat a partnerünk. Bővebb információkért írj e-mailt!
Köszönjük!

Kató

2008. szeptember 15., hétfő

Sziasztok!

Két cicám már kész a falitartóhoz, a harmadiknak is csak 1-2 nap kell már (arról még nincs képem).
Igazából kérdezni jöttem, én ugyanis semennyire nem tudok varrni, de szeretnék valami elképzeléssel és persze megfelelő mennyiségű anyaggal menni ahhoz, aki csinálni fogja.
Szóval úgy gondoltam, hogy alapnak (amire a zsebek kerülnek) vennék u.ilyen dmc hímzővásznat, csak halványzöldben. Gondolom ez alá kellene valami bélés (hogy legyen némi tartása), majd a hátára valami kis mintás anyag. Gondoltam u.evvel a mintással bélelhetném a zsebeket, csak azt nem tudom, hogy pl. a zsebeknél rakassak e közzé bélést. Azt sem tudom, hogy egyáltalán ilyen vastagságban a zsebeket fel lehet e szépen varrni.
A tetejére gondolnék valami bújtatót varrni, amibe egy fa pálca kerülne, hogy legyen mivel a falra (vagy máshová) rögzíteni.
És most már csak találnom kell egy ismerőst, aki hajlandó jövő hétig megcsinálni.
Az érdekes szakkifejezésekért elnézést kérek. Tényleg tök süket vagyok a varráshoz. Várom az ötleteket.
Zsuzsa! Örülök, hogy a lányokkal tudtátok hasznosítani a fonalakat!

Nincsenek megjegyzések: