szeretetvarázs akció 2010 nyara

Kedves Szeretvarázsosok!

Szeretettel kérünk mindenkit, aki teheti csatlakozzon hozzánk, és segítsen a 2010 nyarán árvízkárokat szenvedett családok gyermekeinek boldog perceket szerezni saját kezével készült ajándékokkal!
Az ajándékok gyűjtésében, valamint a rászorulókhoz történő eljuttatásban a Máltai Szeretetszolgálat a partnerünk. Bővebb információkért írj e-mailt!
Köszönjük!

Kató

2008. szeptember 22., hétfő

Gobelin












Ma én is útnak indítottam a csomagom. Volt még hely a dobozban, ezért gyorsan varrtam 3 szütyűkét. Fiúkra gondolva készítettem, sok mindent lehet bennük tárolni.
Bekereteztem a gobelineket is. Filc keretet kaptak akasztóval. Elég élénkek lettek.
Készítettem még 5 hernyót is a kicsiknek.
Örülök, hogy részt vehettem az ajándékozásban.
Legközelebb is szívesen készítek apróságokat a gyerekeknek.

1 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

megjöttek! Köszönöm szépen! Zsuzsa