szeretetvarázs akció 2010 nyara

Kedves Szeretvarázsosok!

Szeretettel kérünk mindenkit, aki teheti csatlakozzon hozzánk, és segítsen a 2010 nyarán árvízkárokat szenvedett családok gyermekeinek boldog perceket szerezni saját kezével készült ajándékokkal!
Az ajándékok gyűjtésében, valamint a rászorulókhoz történő eljuttatásban a Máltai Szeretetszolgálat a partnerünk. Bővebb információkért írj e-mailt!
Köszönjük!

Kató

2008. július 14., hétfő

ezt találtam ki


Sziasztok
Én ezt a képet választottam. Ha kész, készítenék egyet kicsi gyerekekek is. Ezt inkább a nagyobbaknak, vagy egy közös helységbe gondoltam.
A színe valószínűleg kék lesz, de még az átmenetes fonalon is gondolkodom. Csak nem tudom akkor hogyan készüljön, mert itt az eredetin egy illetve két szállal kell hímezni, ez adja meg a színét. ha átmenetessel csinálnám akkor mindenhol két szállal kéne nem? Segítsetek légyszi, nem vagyok túl okos ebben a témában.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ive read this topic for some blogs. But I think this is more informative.

Névtelen írta...

Thanks. Im Inspired again.

Zsuzsa írta...

nyugodtan himezheted az átmenetessel is 1 és 2 szállal!