szeretetvarázs akció 2010 nyara

Kedves Szeretvarázsosok!

Szeretettel kérünk mindenkit, aki teheti csatlakozzon hozzánk, és segítsen a 2010 nyarán árvízkárokat szenvedett családok gyermekeinek boldog perceket szerezni saját kezével készült ajándékokkal!
Az ajándékok gyűjtésében, valamint a rászorulókhoz történő eljuttatásban a Máltai Szeretetszolgálat a partnerünk. Bővebb információkért írj e-mailt!
Köszönjük!

Kató

2008. július 14., hétfő

Ancsa felajánlása

Köszönöm a meghívást!

Mindjárt csatolok is egy képet, hogy mire gondoltam!
Mostanában ilyen kis állatkákkak foglalatoskodtam, kicsi és nagy gyerekek között egyaránt nagy sikerük volt...
(Nem pontosan ezek az állatkák utaznak majd, mert ők már megtalálták a leendő gazdájukat. De úgy tervezem, csinálok még jópárat - ameddig a bírom cérnával. (illetve fonallal...)

6 megjegyzés:

Jucus írta...

Tündériek ezek az állatkák, szerintem imádni fogják a gyerekek!

Judilla írta...

Ezek nagyon édesek!! Szeretni fogják őket.

Lilang írta...

Csodásak ezek a kis állatkák :)
Biztos, hogy nagy sikerük lesz.

Zsuzsa írta...

nagyon szépek! Az ovi is örülni fog, ha kap belőle.
Meg a gyerekek is, akiknek ilyen jut!

iszit írta...

jaj de tündériek ezek a kisállatok!!!!! Lehet venni is?? az én gyerekeimnek is nagyon tetszene, de én sajna nem tudok se kötni nagyon, horgolni meg pláne :((

Fauna írta...

Nagyon édes kis állatok, még én is elfogadnám őket, így, 30 évesen... :)